12/12

Ja då är de fredag igen...jobbat hela dagen skulle ha sluta fyra men de stod olika på sheman så de blev sitta till fem de är bra de ger ju pengar=)...tänkte se idol idag men våra kanaler försvann sett film istället men nu har dom fått tillbaka dom..men nu orka jag inte se...de är dom två bästa kvar..har aldrig orka se nån final..jag har nog aldrig sett änns så mycke på idol..har som bara följt idol när dom tagit ut å sen när dom börja köar på fredagar så har man alltid gjort annat som festa...men jag börja blir för gammal för sånt..haha..nee man kan aldrig bli för gammal..i morgon jobbar jag med som vanlig har som jobba nu lördagar i flera helger men de är bra mony you know:p....å blev glad när jag kom hem så hade jag fått brev å fått lön..de var de värsta de trodde jag inte men se där se där mycke lyckligare..haha..blir å betala lite räkningar å sen spara hem till lule=)...jag har ju inte diska på flera dagar å skitigt på golvet i köket...å så kommer hem å får en chock jocke har diska å skura å städa nästa hela lägenheten..jag har aldrig sett så rent på bänken som nu..haha...kan man ha en undebarare fästman..nej de går inte..gu så underbart vart såå lycklig...ojoj guld värt efter en sån dag på jobbet å tro att de ska bli ännu mera jobb=)...jocke du är verkligen bäst i världen jag älskar dig mest...tycker om när du överraska mig så där ibland=)min underbaring=)
å apropå underbaring så fyller min gumma 22 år idag..men hon vet att jag redan gratta henne..hehe..men jag gör de här med vi ses snart gumman<3
fick även ett mail idag från maria med bilder å amanda som är djur vakt åt ett marsvin=)..lilla syrran<3 saknar hem...
Nu blir de sängen.
pussen på er !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!