21/12

Då är de söndag idag...jocke har jobbat idag så jag har passat på och städa och diska...har även slagit in alla julklappar så de känns skönt å få de bort gjort:p...tänkte snart att börja med maten..får se vad som finns:p...sen är de bara sitta vid tvn å se nån bra film å käka massa godis:p
Jag längtar hem så fuktansvärt...jag prata med några i fredags å då var de fest...snacka om man bara vill hem å ha de kul...här händer de ju aldrig nå...men de kan vara bra ibland att ha nått att längta till...för då kan man alltid åka hem å ha kul...så på juldagen då jävlar ska vi sup !!....jag kommer ju snart...åååå vill ha tisdag idag....men vi ses snart...miss you lule<3
tänkte stoppa upp lite bilder från party som bara får en att längta hem !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!