25 december

jaa då är julen över för i år..hehe..eller nästan...de var svin jobbigt å åka buss hem på tisdagen men jag sov gott allfall på bussen haha..å johanna var så snäll som kom å hämta mig=)....julafton var underbar=)var först hos mamma å fika lunch öppna våra julklappar=)sedan kom pappa å hämta mig å micke..å vi åt sedan middag....spela air hockey som amanda fått låna från grannen=)...de var SKIT kul!!!jävla så vi skratt...å micke vart obesgrad...snyft...haha...han ska ju alltid vinna...men de var kul=)...öppna sen våra julklappar....tog de lungt sen testa vi amandas alla spel hon fått..haha..skit kul..vill åxå ha...haha...hon fick idol spelet med mick å de..åååå..men vi har inte testa de än:p...fika å de sen så man vart alldeles slut..haha..sen ringde bman så nille kom å hämta mig så satt där tog nån öl=)...tänkte fara på fest men vi fick inte komma..haha...men de gjorde inge...men dom kom på att fara ut på pubben men jag ville inte fara ut var nog trött...så dom beställde taxi stan...jag tänkte gå hem bman lånade mig byxor...men deras kompis som jag inte mins namnet på sa nej för fan taxin får skjusa hem dig jag tar den biten...men de var bara ge med sig..så jag slapp gå...i taxin sa kille till taxi chaffisen att jag var hans syrra å att han ville att jag skulle komma hem säkert..hahaha..vad jag skratta:p...så nu har jag ännu en storebror...har många nu...haha:p...men vad killar kan vara underbara..vilka Gäntlemän som erbjuder....helt underbart....
idag ska jag fara å hälsa på morfar på hemmet...söt morfar=)sen ska jag fara å äta hos majja min söta extra mormor hon är så söt=)sen ikväll ska jag äntligen träffa min söta gumman tove som jag saknat dig<3...blir festa hos bman sen ut kommer bli en bra kväll...
God jul =)


några bilder sen jul...orka inte stoppa upp nå mer för pappas dator är så jävla seg...haha :p

Tjaråå !!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!