29/12

De är så skönt å vara hemma i lule å få vara med min gummaå bara svammla runt..men jag saknar min karl väldigt mycke specielt på kvällarna ingen att kramas med..<3...jag å tove har varit på stan igen....vi är värsta shopping brudarna..haha...jag var å lämna tillbaka en sak åt maria på gina..jag kolla lite runt...å jag hitta ÄNTLIGEN min guldklänning som jag hade leta...men vi kolla nog lite bättre idag:p...å den var på halva priset jag tog den genast...för jag hade sett i ume när vi var men jag blev snål..haha..men de var ju tur för nu var den på rea...jag handlar alltid på rea de ska man göra:p...då kan man köpa mer...hehe..tove vet vi är rea tjejerna...haha...men vi fick panik i kön på gina..jag vart galen tog sån tid å de var sååå jävla mycke folk...å inte nog med de..då idolerna kevin å nån som sjung..vad faaaan!!!man kunde ta sig förbi fatta inte att dom kunde vara i shopping å idag...panik panik!!!men de gick bra...tove shoppa åxå en fin kofta till klänningen vi ha lika dana men hon har i rosa...å den var såå fin den rosa=)....men där de inte var folk var bolaget..konstigt nog...men i morgon lär de ju bli...jag å tove köpte skumpa som vi ska dela på nyår..å lite annat åxå:p...har nu ikväll varit hos anna å kolla in lill bebsen som hon fick nu den 19...vilken liten plutt..såååå jäkla söt!!!...man längtar efter barn ännu mer när man ser små pluttar:p.....
å så har man blivit sååååå förkyld...NEJ!!..får inte nu...vakna i morse jätte ont i halsen och huvudvärk..å näää jag har inte druckit alkohol..haha..men de kändes som de:p...får hoppas de går över..fast jag ska ju ändå festa hur än sjuk jag är...haha...nää fundera på lägga sig i säng å plutta sig lite...
Gu så jag längtar till nyår=)


Kommentarer
victoriasdag.blogg.se

Du ska festa på nyår fast du har 40 graders feber, haha =)

2008-12-29 @ 23:07:47
tjoffsan

hehe älskar dig gumman! Vi är COOLAST!

2008-12-30 @ 01:18:44
URL: http://tjoffsans.blogg.se/
"faster & långa farbror´n"

Ha ett riktigt Gott Nytt År!!!

puss och kram.

midda när du kommer "hem"!?

2008-12-30 @ 19:59:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!