8 december

japp då var denna dag slut snart:p...har varit på möte på arbets å det gick bara fint=)...satt en timme ungifär gick igenom lite å så..fick beröm för mitt fina cv å ansökningsbrev hon tyckte de var bra att jag kunde göra sånt..vart väldigt glad=)..man har ju fått hålla på ett tag för att få ett sånt fint cv:p...var på banken betala mina räkningar skööönt..men dom tog fan 100 spänn för..de sög!...men de var bra att de vart gjort...suttit å plugga men kunde bara göra 5 stycken prov..faaan tänkte jag..dom hade glömt ta bort spärren..men toni fixa de sen:p..betala även körningarna sååå skönt inge mer å betala allt klart:p...har ätit goo maten idag..skrovmål på frasses..haha..vi orka inte laga mat vart lat:p...men gott var de!..satt å läste som vanligt på aftonbladet å läste om skönhetstävlingar för barn i usa..dom börjar från 7 månader...de är helt sjukt..såg nå bilder å de..att börja sminka ungarna bara några månader å sen när dom är bara några år..så JÄVLA sjukt..man såg ungarna ville inte ha smink tyckte de var jobbigt grät..hur fan kan man göra sånt mot barn..var för sak allt gå ut på skönhet..tänk när dom blir äldre 14-15 dom måste vara förstörda kankse kunna gå utan smink allt ska vara perfekt..jaa vissa blir väl helt anti mot smink då:p..men ändå..man ska lära ungar att inte allt handlar om utseende å hur snygg man är man är presic snygg som man är...men så gör folk sånt där kan inte förstå att man utsätter sina barn för sånt dom ahr som inge å säga imot...dom måste vara rubbad på nå sett...men dagens samhälle ser ut så mycke idag de är mest urseende..man ska se ut på ett visst sett kropp å utseende..till å med när man söker jobb så tänker folk på utseende..jag har varit med om de en gång blev neckad när jag sökte via mail..han ville ha bild jag tyckte de var konstigt men jag skicka å han bara nej tack..detta var på olearys som nu inte finns längre i lule..jag sökte inte dit igen kan jag säga...man blir såå arg..men tycker folk jag är ful får dom tycka de alla kan inte tycka en är snygg..men jag är snyggast de vet jag:p...haha..nää men jag vill kunna ha ett bättre själv förtroende...jag tycker alla mina tjejer kompis typ all tjejer som jag har runt om kring mig är så mycke snyggare..man önksa man kunde vara snygg..faan ska inte låta så men har dåligt självförtroende men nå försöker man...fast man ska ju inte bry sig igenltigen..fast jag tänker inte på de hela tiden de kommer bara nån gång typ när man ska ut å sminkar sig å de...jag är en väldigt dålig tjej jag är totalt värdelös på sminka mig..uch..är de nån som vill lära mig?haha..sen förut var jag tallanlös med de här med kläder visste ingenting fatta inta vad som passa..men jag har blivit bättre..jag är ju tjej ändå..:p..hehehe..Vi är alla snygga!!
nej nu ska jag sätta mig å göra lite saker dom på arbets bad mig å göra har lite saker å göra på en vecka så...sen plugga lite teori...

Jag vill ha tisdag nu!!!de är pirr i magen nu börja de kännas kan jag lova..hoppas hoppas hoppas!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!