Luleå !!!

Jag är nu å kollar på tabell listan på elitserien i hockey...å jag skrek av glädje när jag såg hur de stod till dom två första är från norrland...de så de ska vara norrland äger...skellefte ligger först å sen luleå ligger andra..HÄRLIGT !!...fan vad ni äger..
LULEÅ LULEÅ Å VI ÄLSKAR VÅRAT LULEÅ !!!!

en sak man kan glädja sig över..=)..annars idag har man jobbat har varit ganska lungt ibland å ibland mycke folk å de är nu folk handlar mycke å de som gör att de kan vara läng kö åxå...:p...i morgon jobbar jag till stängningen=)...får se om han skriver upp mig på lördag som vanligt eller ej...de var inge mycke mer jag ville ha sakt...jag ville som bara igentligen berätta hur bra luleå är...haha:p...känns sent att gå ut å gå nu men jag gör de i allafall de är så skönt men halt som fan får se om man slår ihäl sig:p...men jag börjar inte förren tolv i morgon så...
Tjaa rå !!


Kommentarer
S

LULEÅ!!! dom ä bäst..;)

2008-12-19 @ 09:05:09
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!