Onsdag 3/12

Jag älskar å sitta å läsa på aftonbladet..haha..älskar skvaller..eller läser å läser man orkar inte läsa bara kolla på rebriken...bruka sitta på jobbet å kolla på alla bilder i bildextra eller vad de heter kul å kolla i bra tidsfördriv...sitta å skratta åt kändisar att dom inte så snygga utan allt smink....man kan känna sig rätt snygg då..haha...men i allafall satt å kolla på aftonbladet å kolla på nån doumentär än så länge bara sex delar om nordkorea...kan berätta lite kort...de var ett team dom ville kolla upp nå ställe då kom dom på nordkorea för där hör man aldrig i från så dom försökte komma sig in då i landet dom hade försökt komma in i 1,5år genom olika ambasader men de gick inte nu äntligen kom dom in...de här är helt sjukt rekomenderar å se de...de är sååå folk tomt typ inga folk å bilar...å de var ett högt hotell med typ 47 våningar eller nå sånt å dom bodde där själv inte än jävel..å sen så när dom var ut å åt så var dom själv i restaurangen å massor med bord dukat med mat...äklig mat...dom tog bort sen maten från dom tomma borden för att säkert ha för stoppa fram nästa dag...dom fick inte lämna hotellet dom var tvungen ha två vakter å en gide med sig hela tiden...dom verkligen avskydde usa...allt bara handla om hur mycke dom avsydde usa tvinga dom se film hur dåliga usa var...dom sa att dom inte kände sig som turister utan typ visit som att dom skulle lära sig att hata usa...så jävla sjukt..vissa har inte haft besök på sin affär med te på tio månader utan att se nån....men jag fattar inte detta..bara massa soldater å massa vapen...de r ju hel tomt land...jag fattar inte att dom orkar..spräng bort skiten...hahaha...

sen en annan ska jag läste om de här med sex att man kan få hjälp om man har dåligt sexliv..att sex är en viktig sak....vad är de för snack..inte måste man ha sex...de som om sex är mer än måste än nått man vill ha...sex är fan överskattat...de är bra å snacka om de men de blir för mycke å de sätter så stor press att ha sex när man är ung åxå..jag förstår varför folk springer runt å knullar å dom är otrogna å massor med unga blir gravida...så mycke snack om hur viktigt de är...visst de är jävligt skönt med sex...men de är inte ett måste för mig jag mår bra ändå:Phehe...känns som ibland att de som status å ha sex för att folk vill ha nått att komma med skryta om...som att suga av nån...de är fan de äkligaste som finns...de är fan inte änns gott...dom som säger att de smakar gott bara snackar skit...eller dom kankse vill ha status vad vet jag...fan trycka ner kuk i munnen så tjejen håller på spy är de mysig...inte!!!
sex är allafall skönt...hahaha...

 Fy vilken huvud värk jag har har haft den sen igår...men jag vet att de kommer från nacken för jag har sutit för länge:p...ska väl ta å städa å diska lite här hemma..sen blir de körning:p...Kul!ska skärpa mig nu när de är sista körningen jag har:p...sen blir de plugga teori...jag är så på strållande humör idag...vet inte rigtigt varför känns bara bra...för de första fick jag sms från min bror som är snart i lule...ååå vad jag saknar min bror sååå in i helvetes mycke så de finns inte...de var så länge sen vi sågs...fast upptäckte att jag jobba måndag å tisdag dagarna före jul även fast de är sakt de ska faras iväg...känns så jävla surt..för brosan stannar bara till den 28=(....men får se kankse går att ändras...jag vet de ger pengar men pengar går inte före livet tycker jag...pengar är inte allt!...jag vill bara åka hem nuuuu...fyyy jag skulle bara vilja krama om dig nu...blir pilsner när jag kommer hem:phehe....ni förstår inte hur mycke min bror betyder för mig...mitt kött å blod..mitt allt!...du är de bästa jag har som jag aldrig kommer ifrån..du ställer alltid upp är där för mig om de händer nå..jag känner mig så trygg med dig vid min sida...jag hoppas du läser de!...å jag vet att du vet....Brosan Jag ÄLSKAR Dig<3

måste bara säga en sak till LULEÅ är bäst...de är bra grabbar...kolla just på tabellen å vi ligger trea...fyy fan vad skönt:p...vem är de som äger LULEÅ!...men skellefte ligger två de är bra grabbar..de är ett lag som åxå gillas..:p...sen dom piss lagen man inte gillar å de är färjstad å dom ligger ett snäpp under fan dom borde ligga sist....hata färjestad!
å sen modo som ligger nia de går inte så bra för dom just nu:p..hehe..jag vet inte igentligen jag inte gillar dom lagen de väl för att jag inte gillar färjestad för man tänker män i lila trikåer uch..haha..så hejjar jocke på dom...å modo för dom flesta hejjar på modo här..kul å vara trärtom..haha...men sen finns dom vettiga som hejjar på lule här i stan...å jaa jag syftar på dig sofia...haha..:p
nej måste pysa see ya !

Kommentarer
S

Men så äre ju, Luleå ä ju bäst, Dom här töntidioterna som hejja på modo ä ju int så smart, modo ä ju faktiskt sämst.. =) nää de ska va LULEÅ!!!

2008-12-03 @ 15:39:17
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!