Fredag 28/11

 Blev utmanad av : http://puffmajz.blogg.se/

Regler:

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Jag Älskar att sova lääänge på morgonen
2. Jag är en riktig godisGris
3. Jag pratar Väldigt mycke kan aldrig vara tyst(fråga Jocke & Nicke..haha)
4. Brukaralltid(nästan) ha ett lende på läpparna
5. Jag bara älskar Alla sorters karuseller blir som ett barn på julafton när jag varit på grönalund:p
6. Jag säger alltid vad jag tycker!
7. Jag är Jävligt tjurig

Dom flesta har blivit utmanad redan så orka inte utmana nån men de var kul att nån utmana mig i allfall:p ni som vill göra de så känn er utmanad ALLA som läser detta:p


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!