måndag 10/11

sitter här ny duschad å funderar på livet...vad vill jag göra med mitt liv?...jag vill givet ha ett jobb och skaffa barn...men jag står som å stampar just nu så man vet inte vad man ska ta sig till...ja just nu är de körkortet som gäller så...men sen vad händer då...de känns som att jag inte har så mycke i den här hålan å hämta...jag känner som inte att jag passar nånstans...å folk tjatar på mig att fara typ till norge å spara massa pengar för att resa...för vill du stå still hela tiden?...å de har jag tänkt på...nå vill jag resa men de är inte mitt mål å fara runt å flänga lååångt bort...å jag kankse inte vill vara som alla andra...jag kankse inte vill fara till norge för nu är ju norge mer svenskt sååå mycke svenskar...kankse borde fara till nått annat land än norge å arbeta usa eller nå...men jocke har som sakt jobb å han vill inte ge upp jobbet å de förstår jag han trivs...men jag då?...han skule ALDRIG fara till norge eller utomlands för att jobba...men ska jag då gå efter hans villkor?...men samtidigt älskar jag jocke å jag vill dela mitt liv med han å vara med han...men jag vill inte stå å stampa....men de av mest jag vill att bo å jobba var med mina vänner å bara leva å hade de kul...men vad ska man göra om man inte får nå jobb?man kan inte spara å göra nå heller?....å hur länge ska jag ge lyckesle en chans?....men just nu tar jag dagen som den kommer...men får se längre fram vad som händer å sker...men körkortet första fokus som sakt....
Satt fundera på hund de är många som skaffar hund tycker jag...skulle gärna vilja ha en...men de blir nog i framtiden...men som jag inte fattar är att folk skaffar hund utan att tänka för dom kräver mycke kärlek och tid...å många värkar inte fatta de...för många som skaffar å sen kommer på nej har inte tid å måste ge bort eller säljer gör dom nog...skaffar man hund så ser man till att man har tid med den...jag skulle vilja ha en Samojed oj vad dom är fina...sååå himmla söt...de är en vit hund med massor med päls såå go å mjuka...å dom kräver myycke tid...dom hundar som jag absolut inte gilla är typ pitbull å anstaff å dobberman å liknade..nää uch de är ju bara ett muskelpaket..dom är så fula åxå...sånna vill man inte mysa med...dom kankse är snälla om man uppfostrar dom rätt...men jag hatar dom jag har jätte respekt å rädd för dom jag ser nån sån hund...nej hujja för sånna hundar...sen gillar jag inte sånna jätte små hundar som man bär runt på i väska...dom ser ju ut som råttor..man trampar ju hjäl dom lätt..hahaha....näää en hund med mycke päls å lagom stor=)samojed säger jag bara:p...men jag vet att jag inte kommer få sån för jocke vill inte ha sån..hehe...fast jag har ju redan min bejbi simba<3...kan inte förstå att man kan hata katter...ja menar dom är de sötaste som finns...eller nja vissa raser är fula..haha..som typ perser å naken katt hujja....de är många som tycker katter är äkliga...men dom är ju små söta hårbollar:P som knappt göra nån för när...dom typ sover å äter...haha...å de är många hundägare som inte gillar katter tycker dom är lömska...men hundar är lika lömska dom med mitt var de är så kan dom bli agresiva...men jag tror att hundägare är rädd för katter för att dom inte går å styra för hundar kan man som styr som man själv vill men katter dom gör som dom vill de är däför jag diggar dom...dom kan komma å gå som dom vill å de är bra slipper man ha så mycke koll på dom å så går dom på låda:P...visst jag gillar inte när katter går å pinkar i sandlådor min förra katt fick jag kuta ut flera gånger jag såg de...men hundar skiter lika mycke över allt dom med så jag förstår inte att hundägare ska klaga...katter gräver allafall ner de så man slipper ser de.....
nog pratat om de...blir diska snart..sen blir de plugga teori å sen köra...höll på bli galen trodde inte att jag skulle få tid å köra var fullbokat men de är bra att de går å av boka så nu har jag två nya tider i veckan:p
funderar på kankse sluta med godis helt käkar bara på helgerna...men fundera sluta helt bara ett tag å se vad som händer...nog för att jag vet att de inte går länge för jag är en godisgris..haha..:P
nej undra om man ska göra lite nytta hejs

Kommentarer
S

Katter ä hemska djur, =P haha men ja ä allergisk se ja få tycka de=) haha.. Hundar ä de bästa.. =)=)=)=)=)

2008-11-10 @ 13:35:46
URL: http://sjakobsson.blogg.se/
Anonym

saknar dig stumpan !

2008-11-11 @ 02:19:46
URL: http://puffmajz.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!