Måndag 17/11

Vilken dag jag har haft...de har varit jätte kul=)...ullis har varit min lärare å hon har varit så snäll:p....hehe....plocka i hop en hel vagn med grönsaker å frukt...många konstiga som jag aldrig kommer komma ihåg namnen på.....haha...så fick lära mig lite plu nummer så sen bängla med massa varor träna låstas..haha....sen så efter lunch så fick jag ta massa kunder å de var kul...lite svårt å hålla reda på allt men jag har haft de jätte kul....trivs jätte bra å jag vet jag kommer trivas:p...så blir de en dag i morgon åxå med ullis....hur ska jag orka...hahaha...nä skojja bara:p....
nu börja man känna sig lite trött...
ska diska nu sen blir de promenad som vanligt å sen plugga teori
Måste bara säga killar vi tjejer har ALLTID RÄ TT även när vi har fel!haha

Kommentarer
Anonym

Luleå hockey ä såå jävla bra=) Å du såg profesionell ut ida=) i din rödfina skjorta=)

2008-11-17 @ 20:28:53
S

he va ja som skrev=) puss

2008-11-17 @ 20:29:34
URL: http://sjakobsson.blogg.se/
Helena

jo men det är ju bra det :)

jo tack så mycket, visst var dom :)



vad bra att det gick bra idag på första arbetsdagen frugan :)

2008-11-17 @ 22:10:19
URL: http://justbambi.blogg.se/
Tjoffsan

hej snygging!:)

Vad bra att det gick bra på första dagen..:)...första dagen är alltid speciell:)..

Hoppas du får en lika härlig dag i morgon!:)

Älskar dig!

2008-11-17 @ 22:46:13
URL: http://tjoffsans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!