Måndag 25/11

Fyy vad slö man varit dom senaste veckorna...har blivit såå lite pluggande å de är inge bra när jag snart har teoriprovet..men de kändes som man kunde allt blev jobbig men nu dom sista veckorna blir de plugga mycke...men jag tror jag klarar de å tack tove som är mycke bra stöd..jo jag vet att jag kommer klarar de...jag är tjurig...för jag har kämpa så mycke med de...men om jag tar allt på första gången så fundera jag på att fara till lule tidigare...för nu har jag hört att brosan längtar hem å vill komma hem tidigare å de känns bra...haha..har velat att han längta hem....så man vet aldrig han kankse flytt tillbaka nån gång till svergie...haha:p...jag har inte tänkt så mycke på lule..har inte haft så mycke hemlängtan...men nu när man kollar så är de snart jul bara några veckor känns sjukt..å på söndag så blir de ta fram alla jul saker...men vi har bara en låda inte så mycke men de är nått...men de blir väl mer sen..hehe..de är såå skönt med jul stämmningen å all julmat och de doftar så gott...jag längtar å få komma hem..får se om jocke följer eller är med hans famlij...jag å jocke har inte fira jul tillsammans nån jul...men de är för jag har två ställen å vara på å jag vill vara hemma...men de blir väl att vi fira tillsammans nån gång....

Har varit såå lat har inte orka skriva blogg..de har varit jobb å magsjuka allt helvete..så man har blivit allmmän lat...men nu kommer de bli bättre..:p...å så händer de inte så mycke just nu...har haft en massa tankar jag tänkt skriva om men jag har glömt bort dom...hahaha..men de kommer väl...
Ska ta mig en promenad i de kalla vädret men skööönt:p
ha de !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!