Söndag 16/11

Då är helgen snart över..trist tycker jag=(....de är skönt med helg...å jag har haft en jätte kul helg...
På fredag så kom Nicke och Hans nya tjej Evelina käka lasagne drack lite cider..å så kom hans å anna på besök å senare robbhell...prata å hade trevligt...senare vart de bara jag jocke nicke å evelina kvar såg film chuky and the bride...haha...fy vad man skratta...den är cool:p
På lördagen tvinga vi upp jocke å nicke till ume åkte 20 över 8...haha..satan så trött man var...men kul hade vi på bussen..säger bra akta fartkameran kolla så de inte finns nån:p..de går 70  här.. får inte gå för fort...hahahaha..de är bara jag å evelina som förstår:P...hehe...gick på stan köpte lite juklappar...å shoppa lite till en själv en tröjja som bara kosta 30 spänn vart lycklig över så billigt..haha....å sen legg varmers...men vi stanna lääänge på den fär affären som jag köpte tröjjan..evelina köpte tro ja fem stycken bara lite över en 100 sååå billigt...ångra jag inte köpte nån till...men killar går de inte gå på stan med..haha...dom ville hem fort..åkte hem sen å gjorde oss nå mat så drack manl lite å såg tv snacka...väldigt trevligt...Idag har vi varit på dollar kolla en massa saker..köpte massa godis!!...de är en sak jag å evelina har gemensamt att vi ÄLSKAR GODIS...vi är godis ätarna..haha...så de har varit en väldigt kul helg...jag å evelina har sjuka hos som fan...hahaha...är riktigt goo tjej..gillar henne:P...vi hade tänt planera in sen efter jul eller nå när de är rea fara till skellefte å shoppa killarna bara suckar..hahaha...
Nu har dom farit å de blir bara ta de lungt ikväll se film å äta MASSA godis...
och i morgon börja man på konsum..ska bli JÄTTE kul får se hur de går...men de blir spännande men lite nervös är man:p...
Å min fina jocke sitter å sjunger han är så söt...fy vad jag älskar dig du är bäst du vet de...å du är de BÄSTA som någonsin hänt mig...jag kan inte beskriva hur glad jag är att jag har dig..jag skulle ge alla pengar i världen om jag kunde..men jag ska betala tillbaka alla pengar för hyra å de jag skyldig..å vi har betstämt att vi inte ska ge varandra nå julklappar vi kan gå ut å äta eller nå i stället..Jocke Bäckman Älskar dig<3
Sen måste jag bara säga att FY FAN VAD NI ÄR BRA!!!...men vad tror ni luleå vann i helgen så klart...de är bra jobbat gubbar:P LULEÅ LULEÅ Å VI ÄLSKAR VÅRAT LULEÅ !!!
nej nu ska jag bänka mig vid tvn resten av kvällen:p


Kommentarer
Helena

ska du börja jobba på konsum? :) vad bra att du fått ett jobb :) är det fast eller extra?

2008-11-16 @ 20:08:46
URL: http://justbambi.blogg.se/
Tjoffsan

Japp det är klart man kan bli frisk av sprit du och jag har bevisat det!;) Lycka till i morgon på Konsum:) Älskar dig!

2008-11-16 @ 22:24:46
URL: http://tjoffsans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!