Söndag 23/11

då var den här helgen nästan över...å den har varit så lugn de kan bli:p...bara lega i soffan sett film käka godis å fisit..haha...sett en massa film..war inc som var totalt tallanglös...har även sett ice age 2 som bara är för bra jag skratta så jag grät åt den där stackars råttan eller va de är som ska ha sitt ekollon...jocke titta bara på mig...haha...de är min humor...den är ju såå kul...har även blivit nå macgyver avsnitt...hehe...men de har varit skönt å bara ligga rå om varandra=)...har även sett idol så klart..haha..jag vet jag är nörd..haha...vart arg fortfarande för att inte johan åkte ut..haha...men dom som dom trodde skulle vinna å alla tyckte var så bra åkte ut...ha där fick ni..haha...jag tyckte anna var jobbig å lyssna på..så he gjorde inte så mycke..haha..har även sett dansbandskampen...men de är fan inte bra...men vi har bara ettan tvåan fyran...snegla lite stjärnor på is...men de är bara jobbigare att se så de blev digga dansband...haha..men dom är bra dom som kom med..=)
Jag skrev ju att jag hade magsjuka i torsdags...gissa vem som har fått de nu?...jo jocke förstås...han har spytt som en gris flera gånger jag spydde bara en gång...men tycker lite synd om han:(...han ligger å sover nu så de är bra...jag trodde inte att de skulle smitta men se du..:p...då var de bra att jag inte åkte å jobba annars hade nog alla lega magsjuka..haha..men jocke ska nog inte gå på jobbet i morgon så han inte smittar nån..
Så för övrigt idag så MÅSTE jag diska orkade inte göra ett piss igår...men idag är de ett måste...de blir väl jag som får laga middagen idag om nu jocke får i sig nå...så tänkte jag plugga lite teori hade jag tänkt åxå...
Men nu ska jag fortsätta prata med min tjej Tove...vi har dom bästa namnen på msn tellan äger tjoffsan...haha..de gör jag ju...haha..love ya girl<3
ska titta på Tila tequila...jag har börja följa de av nån konstig anledning...har sett hela första sesongen..men hon har kommit ut med en ny sesong...jocke var så söt å ladda ner den igår...så tänkte se nån innan jag tar i tu med hemmet....jag tycker hon är så himmla söt...hon är beonce tycker jag är dom vackraste kvinnorna...
åter till de jag tänkte göra:p
så ha de så gött !!!

Kommentarer
Julia

NaAAAW fan vad du är söööt <3 tusen tack, vad kul att du tycker det =D inte ofta ens kompisar vågar erkänan sånt!



puss på dig söötis =)

2008-11-25 @ 12:32:15
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!