Torsdag

gu vad jag börja sova länge jag ids fan inte kliva upp när klockan ringer...men jag kliver ändå upp vid tio så jag har ju ändå hela dagen framför mig...men jag har så dålig sömn tar ju alldeles för länge...å sen så får jag mig inte riktig sömn heller...får väl börja med sömntabletter eller nå...hehe...idag ska jag till arbets å sitt å lyssna på då HELVETE...jag hatar arbets..dom är totalt talanglösa..har ingen koll å sen tror dom att bara för att man är arbetslös att man är dum i huvudet..men får se vad dom säger idag..om praktiken å om jag kan ha praktik även fast jag kommer jobba för jag vet ju inte hur ofta jag kommer jobba..så de skulle vara bra å få in en fot på annat ställe...men får se med den saken..jag kom inte ihåg riktig vilken tid jag skulle vara där..jag måste leta pappren å se om jag hitt dom men jag tror de var kl ett...haha...jag brukar vara noga men sånt gång måst man få slarva lite..kom ju allfall ihåg att de var idag:p...
satt å fundera å då fundera jag om de här med blogg...de är ganska nytt å jätte populärt nästan alla har en..å de är väl en bra grejj tycker jag...skriva om vad man vill...men de här med käna pengar på de de tycker jag inte om de inte är en blogg som har om fattiga barn som går pengar till sånt...å sen har man sett på aftonbladet pratas om den här blondinbella eller vad fan hon kallas aldrig hört talas å aldrig varit in...hur kan sånna var med på intervjuver...?orka...hahaha....jag älskar läsa andras bloggar men jag läser bara som man känner...de gynnar inte å läsa andras...å mode bloggar fattar jag inte vi har olika mode alla behöver inte se likadana ut..nej aldrig fatta mig på....å står de ofta i bloggar att om folk som är arga å säger att om ni på de å de viset tar åt er på nå sett så läs den inte då...alltså skit många som skriver de för jag läser nog många..haha..å de är faaan sant...om folk har lätt för at bli sårad å ta åt sig ska inte läsa bloggen då...men de handlar nog om nyfikenhet dom vill läsa den ändå...för jag är grymt nyfiken av mig...men jag tar aldrig åt mig...å skiver nån om dumt är dåligt om mig så orka inte bry mig...alla tycker inte om mig å de får man ta...man ska inte lägga ner energi på onödiga saker...läs bloggar å tänk jasså hon eller han tänker så...vi är så olika...man kan som säga läs blogg på egen risk...jag gillar blogga allfall å kommer fortsätta med de...:p....så ni alla bloggare ta vara på er....men jag tycker så här man ska inte gå på personangrep..
Nog om de var i går å käka hos Eva å Roffe...var VÄLDIGT go mat=)...tack så jätte mycke=)....jag gillar dom två jätte mycke...roliga människor..hehe...å man känner sig alltid välkommen=)....satt å prata en massa...skönt å prata av sig...å skratt å teqila...haha...hon såg så rolig ut...hon hade verkligen kontroll över hur hon gör med kroppen..haha..såg de å ut som...haha...ska vara hund vakt å åt dom i helgen...tre hundar..hur ska de gå?...haha..nä de kommer gå bra...de var länge sen man var hundvakt så de blir kul=)
nej nu ska jag ut å gå

Kommentarer
S

Bra att ja få medhåll=) min mamma gör bäst mat, finns nog ingen förutom ja å mormor som gör så bra mat som hon=) haahahahhahahahahahah.. Tequila hon ä å bra, fullständui kontroll över sina "ryck" haha..;P

//S

2008-11-13 @ 12:50:02
URL: http://sjakobsson.blogg.se/
Anonym

du är utmanad! läs mer i min blogg

2008-11-14 @ 00:44:11
URL: http://puffmajz.blogg.se/
Anonym

ja absolute :) när kommer du upp ? kramis

2008-11-14 @ 00:47:12
URL: http://puffmajz.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!