Barn

Jag tycker de typ barn hysteri...alla skaffar typ barn..å dom som man hör skaffar är typ 16...de är jätte många unga som skaffar nu...å jag förstår inte varför man skaffar barn när man själv är ett barn...jag förstår inte varför man ska ha barn så tidigt...å varför man inte kan lära sig å skydda sig...p-piller är de bästa jag tagit:p...å jag förstår inte att de ska vara så svårt för unga tjejer å skaffa de...eller andvända kondom...okej om man vill ha barn ska man få skaffa å nå är man bra mamma även fast man är ung...men jag tycker man borde vänta lite...sluta skolan för att skaffa barn känns inte så bra...å som världen är just nu när de är så svårt å skaffa jobb...å leva på soc är inte så specielt bra tycker jag...unga tänker nog inte riktigt efter...å när man är ung vill man så mycke å man har så mycke utforska...å ibland kan de vara svårt om man har ett litet barn å göra vissa saker...men skaffar man barn så är man vuxen å måste ta ansvar...å jag vet många som bara skjusar över de till andra...varför kan bara inte vänta?...
jag och fram för allt jocke längtar efter barn mycke...men just nu känns inte tajming för de...inte som vi har just nu...vi skulle inte ha råd...man vill ju kunna ge en bra framtid....men får hoppas att de är snart=)...å om jag nu kan bli med barn åxå de vet man ju aldrig..å ibland oroa jag mig för de...men just nu tar jag dagen som den kommer=)

nog pratat om barn...jag har haft en väldigt jobbig natt...jag har haft ont i hjärtat...kändes som att man hade hjärt attack...svårt å andas..å vakna av att jag sluta andas eller andningsuppehåll....de måste vara nå fel på mig...de kan inte vara normalt å ha andninsuppehåll ofta...de är måste vara nå fel på mig....
Annars idag så blir de plugga lite teori..å städa:p..de behövs..hehe...sen blir de färga håret...ska göra på mig själv så får se hur de blir..haha..eller så kankse jocke hjälper mig=)
Och Änltigen i morgon begär de hem till Luleå<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!