Måndag

då är de en ny vecka å se fram i mot med pluggande å köra...å så närmare till att fara till lule...=)..jag längtar så fruktansvärt mycke...jag ränkar dagarna :p....jag klara kliva upp i morse åxå å ut å gå jag kommer klara de här fint=)..håller på tvätta nu...känner mig llite stressad kommer inte hinna sitta så länge idag..å en maskin är trasig..helvete!då hade jag klara mig på tre maskiner..men nu måst jag vänta längre..men nå ja...å de var ganska många som hade av boka körning i veckan var som fullt när jag kolla förra...men de var så dumma tider å två var idag..men har boka i morrn å sen får jag se om de dyker upp nå mer lyckor...passa på boka för nästa vecka åxå de bra att vara i tid...
Å snart ses vi Tove<3....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!