onsdag

igår var jag med tove<3...vi fick låna hennes mammas bil och åkte till storheden...kolla runt..jag köpte först en dräkt på toysurus eller hur de stavas...sen hitta jag en mycke snyggare på barnenshus...så for å lämna tillbaka den andra...de var lite pinsamt lämna tillbaka typ bara nån timmer efter..haha..sen tog vi en fika...sen tyckte jag att de var tråkigt att få äta ensam när hon skulle skjusa hem mig så jag fick äta hos hennes mamma som gjorde JÄTTE!god gryta...suvären var den..hehe..satt å snacka hela kvällen...tills vi höll på somna vid elva..haha..de var kul å bara sitta å snacka de var länge sen gumman<3..när jag kom hem skulle jag prova min fina dräkt den passa perfekt...men dragkedjan var sämst å gick sönder...satan så arg jag blev...jävla dålig kvalla...men får köpa en nu dragkedja å sy fast så de ordna sig...
nu sk jag å amanda fara å äta hos majja...
sen blir de uh med gullan senare

Kommentarer
S

När ha du tänkt komma hem te stor stan da??? =)=)=)=)=)=)=)// s

2008-10-29 @ 14:44:54
URL: http://sjakobsson.blogg.se/
rebecka

Vad vlev de för dräkt då?

2008-10-29 @ 18:38:23
URL: http://rebudka.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!