Tisdag

jag satt å kolla på ett program igår som hette topp form som en klass elever skulle tävla mot en klass som bara sportar....å dom var ju dåliga dom som inte sporta så klart så dom hade typ två månder på sig å träna för sen kolla om dom kunde slå den andra klassen...dom gör en massa test som kollar hur de går för dom i skolan...å sportklassen var tysta å var bättre i skolan å sa....men jag tycker de jävla skit snack...som om alla i en klass spela fotboll de är ju riggat dom har ju bara satt i hop en klass som bara sportar å som att alla som inte sportar har sämre betyg å lever om mer är å skit snack jag sporta då inte hade bra betyg å lyssna i skolan...de är fruktansvärt dåligt klanka ner på folk så där...visst dom kankse har lättare å konsentrera sig dom som sportar men dom behöver inte var bättre för de.....

sen såg jag på matakuten med bert karlsson han är rolig han....men skolmaten är ju sämst...dom lagar ju inge mat alls typ...mat tanterna är fan lata man kan inte kalla dom kock...men elever har alltid sakt att maten är dålig men de är ju ingen som tror på de av dom vuxna...men nu jävlar:p...å de är bra

nog pratat om de...:P....

Jag mådde skit dåligt i morse när jag vakna hade huvudvärk å svettades som fan...så jag sov längre...men klev upp ändå rätt tidigt..men hade fortfarande ont i huvudet...klädde på mig gick ut å gick å de gick över=)...träffa vanja på vägen...en jätte söt tjej som jag jobbat med på djuparken...de går inte så bra för dom just nu de är inge folk på kvällar å helger...men luncher är de bra....men jag skulle ta en promenad med henne nån dag å fara å kolla på huset hon flytta in i...kan bli trevligt att ha nån att gå med och vara med=)....

fick sms i morse som de stod om när jag skulle komma till lule....de är bra att nån hör av sig å att man känner sig saknad...haha...emma sötis jag hör av mig till dig när jag kommer...å anna har åxå tjata..hehe..men snart så jag hör av mig till alla när jag kommer=)....kul att ni hör av er....jag saknar er alla i lule<3......vi ses snart!

nee nu ska jag till trafikskolan å hålla på de där helvetet...jag ska fan klara de....sen blir de å köra:p

jag tvätta igår så lill kissen la sig så klart å håra ner våra ny tvättade kläder...men han är ju bara för söt<3


Kommentarer
S

hej, du kom å klara körkorte, ja lova.. he ä ba å kämpa på... Ja ska ragga me de sen när du ha korte...=)

2008-10-14 @ 13:17:51
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!