Torsdag

Jag hade så tråkigt igår när jocke jobba länge hade typ inge å göra...åt matback johans JÄTTE goda gryta som han hade laga dagen innan=)....så jag for till jockes jobb å vi traska hem tillsammans....haha..han var så söt...han sa att han hade haft de så tråkigt å han sakna mitt gnäll om när han spela...haha...vi gnäller på varandara jämt men när om jag är borta eller nå så vill vi bara krama varandra....vi skulle inte vilja vara utan varandra å de vill jag inte heller...vi har varit med varandra i över 4år å vi älskar varandra lika mycke som när vi träffades<3....
men i allafall så försvann jocke lika fort han kom hem..for å hjälpte johan..å jag låg å såg tv å hade fruktansvärt ont i hvudet gick å la mig tidigt...å jag vakna å hade lika ont...men tog en treo en frukt å gick ut å promenera...nu är den borta...ska alldeles strax gå till trakifskolan å nöta lite till :p

Våran lilla famlij=)

Jag älskar er pojkar<3


Kommentarer
Julia

Hahh ååå missen! <3

2008-10-16 @ 19:23:02
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!