2/4

jaa har inte skrivit på ett tag har bara inte idas...sen så läser ändå inge många..haha..men vem bryr sig :p...
igår så var de en sån bra dag börja halv elva så skönt å få sova ut...så var de möte när jag kom så sen så skulel dom ut å äta men jag följde med en som skulle ut å ge luncher till gammlingarna...så fick fara själv  sen när de var ännu ett möte..jobba till halv tio på kvällen..eller den var inte inte halv gick en halv timme före...men jag fick äntligen far själv dm gav mig en lapp vilka jag skulle till kände så bra..å så få köra bil förstås..men de gick inte så bra för de är så trångt när man parkera så repa bilen de blev ingen buckla utan de blev rdö färg från stolpen..fick jätte dåligt samvete...men sa de sen dom bara skratta å sa att de är lungt att de hänr myycke värre grejjer.puhh..haha..men jag har ju nyss tagit de...hehe..när jag kom hem så fick jag kvälls fika som jocke gjort å såg film å myste...idag började jag halv nio..har fått ta å köra och fara till gamlingar idag med..men har fått vända några gånger..jag glömt massor..de var matkassor å matlåda ja dyligt..haha..men de ät inte lätt å hålla reda på allt när man inte är van...
jag måste säga att jag har den underbaraste fästman som finns..och jag vill aldrig mista dig!...igår bråka vi å jag vart så less...sen en massa arga sms..men sen så när jag sa att jaha då kommer inte jag hem s säger de fan klart du ska hem..så sen får jag sms..ska jag köpta blommor åt dig älskling..hur sött är inte de<3...å han erbjöd sig å diska..men jag tyckte de inte behövdes nå blommor..å så sen diska jag men han hjälpte mig å städa sen...så ikväll var han å köpte ost så vi haft ost bricka och lega sett film och bara rått om varandra..de kallar jag kärlek..efter alla bråk så gör de oss mycke starkare å bevis på hur mycke vi älskar varandra..vi kan helt enkelt inte var utan varandra..
Jag Älskar Dig Joakim Bäckman<3


Nu ska jag lägga mig och mysa med min älskade igen och se en till film...ville bara sitta vid datorn en stund..
Hej då !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!