26/4

Jaa då var denna helg snart över..å den har varit meningslös..men ändå skönt å få ta de lungt..men jag har varit rastlös som fan...men helgen har beståt av huvudvärk..sov typ två timmar på lördag dag..men då hade jag haft en jobbig natt..svårt och andas och vakna flera gånger...sen har jag lega å sett film käka lite godis...men jag har haft det jobbigt å äta ändå..jag har fått tillbaka mitt munsår i munnen gör för bannat ont kan knappt öppna munnen så svider de..sen tror jag min visdomständer spökar för jag har haft ont där bak i munnen..har ju ont fortrarande å de är inte kul..jag har fan drägglat som fan när jag sovit..jag undrar när de ska gå över...haft nervryckningar i bennet i massor som är såååå irriterat..sen har vi varit ute och promenera..idag har vi städa hela lägenheten och tvättat...
Satt och kolla in repris idag på robinsson...jag följer de inte de är andra gången jag såg det...å det är ju bara en massa tjaffs där..dom bänglar så mycke..å så är de en kille christian..han är fan den dummaste människa jag sett..han var med på tv4 morgon för ett tag sen..där han satt  sa att tv bara vinklar han att dom bara tog med dom dliga saker han gör..sitta  försöka med nån sympati..han är en idiot..å de kan man inte bortförklara att dom vinklar..nää uch vilken männska..det är tur man inte hade varit med i sånna program att aldrig klara de..hade fan slagit ner nån jävel..haha..
Min mamma ringde idag och berätta en jävligt obehaglig grejj..hennes grannen hade tagit livet av sig.säger inte hur hon hittar henne man ska väl inte skriva sånt..och hon hade legat där i några veckor...fatta att när vi var hos mamma i påsk så låg hon dörren in till död..så obehagligt..hon var ju ung också...å de hade börja lukta i trappen sa mamma..huvva!
Nä nu ska jag ta en låååång skön duch..sen kankse de blir å se nån film..om nu jocke kan dra sig från datorn...så mycke gjorde han som han lovade! i morgon så får man pengar allafall..wiii !..men dom kommer försvinna lika fort med alla räkningar...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!