30/4

jaa vad ska man börja med..jag har sovit gott inatt..skulle börja halv fem men då ringde dom som galninger och ville att att jag börja ett..å de var ju lungt..tog med mig middagen dit...jocke skulle äta med sara å de var ju kul att hon kom å käka hos hos..synd att jag inte fick vara hemma..dom skulle parta...trist var som sugen på dricka..men var skönt å jobba kväll ändå fick till å med sluta tidigare så drog jag till johan å surra med dom tog en öl..kul å träffa sara åxå...men dom var inte de nyktraste...haha..jaa dom bängla å hade sig gick in å ut..men vi gick ner på stan där de var mycke ungdomar...och det är ju kul att det rör sig folk..kände att jag var nog inte sugen på dricka kändes skönt å vara nykter...jag övertala jocke att ha skulle följa med på hotellet...de kan ju vara kul att jocke får göra nå ibland..de händer som aldrig saker här..å jag har varit å festa nog många gånger inte jocke druckit..men hotellet var tyvärr stängt..så jag har nu mött fylletratt nummer ett till karl..som nu ligger i sängen å de är bra..nää nu ska jag ta ålägga mig å sova börjar halv åtta i morgon å jag har en karl som tjatar att jag ska komma å lägga mig...hoppas ni har haft en bra valborg..
God natt !


Kommentarer
Tjoffsan

Vill bara säga att jag saknar dig otroligt mycket och längtar tills vi sesa igen!!!

Älskar dig!!

2009-05-01 @ 11:52:19
URL: http://tjoffsans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!