5/4

Ja då var denna helg snart över då.. man har inte gjort något vettigt..har städa och tvätta...så varit te och promenera och handla både idag och igår..men de har ju varit så dåligt väder..bara sånt väder man villa mest hålla sig inne..snöa som fan har de gjort åxå..nää uch...men jag kände jag behövde komma ut och gå har inte gjort de på länge..har som inte blivit av..å så har de blivit massa med gotta på senaste..men nu är de skut med de..från å med i morgon så blir de inge mer socker på vardagarna å sen försöka hålla sig helgerna å men de blir inte lätt..haha..å sen att jag tar upp min promenad...jag promenera varje dag förrut tänkte ta upp de nu...få se sen till sommaren om man börjar jogga..men de åter stå och se..haha...
Satt och knappra på kanalerna dom få vi har..så på barnkanalen så var måns med å sjöng...å han är ju bara så himmla söt...han är så go..man vill bara krama han..så kunde man vinna hans tröjja som han så klart signerat...å jag ville ju genast vara med å vinna så jag gick på deras sida å tävla..jag kankse är liiiite väl för gammal för de..men vad fan..haha..de är bara kul..jocke skratta åt mig...men vad fan måns tröjja är inte helt fel å den var fin åxå..hehe..sen kolla jag jag på ett annat program å då var henrik shyffert med...å han gillar jag..han är som go å söt han med...han är rolig som fan..haha..specielt när han är med robert gustavsson dom de finns fan inge bättre komiker som dom...man garva fan ihjäl sig..haha....
nää nu orka jag fan inte sitt längre...kom nyss ur duchen..så tänkte mysa ner i soffan..se någon bra film och äta chips...men vart tror ni jocke suttit hela helgen...jooo spela men inte cs..utn något annat jävla skit..tror ni man känner sig irriterad och icke älskad...spänderar all tid åt spel å inget till mig...finns de ingen som vill ligga å mysa se film med mig??...
Hoppas ni haft en trevlig helg !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!