Lördag 1/8

usch så jag är jävla trött..å ont i nacken har jag...drygt å jobba i helgen kändes de som..men de går bra ändå!...igår jobba jag kväll..uch vilken kväll en då..vart som rädd och dåligt samvete..men de gick ändå bra till slut...bara legat å myst sett film på min dator..mycke skönt å ligga å se film i sängen..hehe..
har varit förbannat trött idag..men de har ändå gått bra..tänkte lägga mig å sova när jag kom hem men icke..jaa då ville jocke ha med mig å se fotboll..jag hatar ju fotboll..men de gick bra ändå..å lycksele vann!..hihi..
Nu sitter jag är å har kolla runt å läser och ser bilder från lule kalaset å blir bara ledsen och tänker FAN!..jag har aldrig missa ett kalas..å när jag kollar på bilder så längta jag hem och önska att jag var där..jag ångrar mig åxå lite grann att jag inte tog ledigt=( ..men fan nästa år hoppas jag verkligen att jag kan komma..faaan ni kan inte har roligt utan mig ju=(..snyft..nää skojja bara klart ni ska ha de..:p..å de är bara lördag än..så dom har väl börja parta nu alla=( ..fan så fort jag är ledig måste jag komma hem..har inte varit sen midsommar...
Jaa jag är bitter just nu.=(....men de går nog över de!
ikväll blir de mys..upp och jobba i morgon

från lule kalaset förra året.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!