Lördag 29/8

Jag måste säga att jag har börjar ha mer tur i mitt liv...först har jag äntligen fått mig ett jobb som jag trivs med hur bra som helst....men de på resan hade jag tur också..för när jag kom första dagen..så skulle jag gå och köpa biljett men de var ingen där..så jag "planka" så att säga...men sen på den andra stationen vi klev av fanns en gubbe så jag köpte..min bror sa ja igentligen behövs de typ inte jag planka i ett år innan jag köpte månadskort..onödigt tänkte jag då..jag hade köpt en veckas kort..men sen på kvällen så när vi åkte tunnelbana hem så tror du inte en sån där kontrollant kom..haha..snacka om tur!...så de var fan bra att jag köpte ett för annars hade blivit dyrt..men sen på hemvägen hade jag som åxå de..för att jag hade i skallen att mitt tåg gick halv tre..så börja vi prata om när jag skulle vara framme i karlstad och så plocka jag fram biljetten bara för att kolla..märkte då att mitt tåg gick halv två..fatta tänk om vi inte tagit upp de då hade jag missa mitt tåg..och jag upptäckte detta typ tjugo i ett..haha..
men på tåget hem så kom ju tullen på tåget med en sån där knarkar hund..fråga alla vart dom skulle å hur länge vi hade varit i norge å så..snacka om jag fått mött alla möjliga kontrollanter och sådant...
Men sen när jag kom på morgonen till Vindeln så såg jag att de går ingen buss..måste åka till ume först och jag hade ju pasera ume med tåg...trött och grinig vart jag som gick ut över jocke..sorry bejb=(...men då säger busschaffören att jag får åka med en busschafför till granö och sen skulle hon ta bilen till Lycksele..hur snällt är inte de!..helt underbart..så jag vart så glad...så i stället vara framme efter tolv med buss via ume..så var jag framme vid halv tio , tio någon gång..
jaa snacka om man kan ha tur ibland..haha..

Ikväll blir de allafall dricka lite alkohol och sen utgång..vi vet inte vilka som kommer till oss å förfestar lite..de slutar säkert med bara jag å jocke..haha..men de gör mig inget=)
Hur ska denna kväll sluta?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!