Lycklig=)

igår ringde min kära bror å vad glad jag blev..vi prata om när jag slutar å jag sa torsdag å sen vet jag ej..jaa men då skulle han ringa torsdag då..:p

Men tror du jag får vara ledig..nää!..för jobba delat söndag så då ringde dom på kvällen när jag jobba å ville att jag jobba måndag..jaa men klart jag jobbar så mycke som möjligt men jag har bara gått till halv ett så de var ju skönt=)..Idag har alla ordinarie kommit tillbaka och öven chefen så då hann jag prata med henne..hon är ju världens gulligaste!..fråga om hon visste men de gjorde hon inte..men hon sa att jag kommer behövas att jag nog blir tim vikare allafall..å jag blev så lycklig..de skulle bli hur bra som helst=)..för jag sa att jag ville resa några dagra..hon tyckte absolut jag skulle göra de att dom kommer ringa ändå bemanningen även fast jag är borta ett tag..å de känns super bra=)

Så nu har jag boka biljetter till Norge till min kära bror åker på torsdag efter jag sluta..åker tåg!..de ska bli kul=)de var så länge sen jag åkte tåg..sist var när vi var till stockholm å de är fleeera år sen...

Jag är så lycklig just nu=)å jag kan hämta redan mina biljetter nu=)

Ska tjila å hämta dom sen ska städa här hemma..kommer gå med ett leende på läpparna hela dagen=)


See ya !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!