Norge here I come !!

har varit en mycke bra dag..för jag har varit så glad hela dagen=)...hade möte idag eller ordinarie hade de..jag var med en stund..sen så säger min chef att jag kommer få ett schema och att hon och carola ska sitta ner och kolla vilken rad jag ska gå å så..jag blev hur glad som helst..!=)..fatta att jag blir kvar...jag slipper soc!..så jävla skönt!..alla fall ett tag å sen får jag ju se hur mycke jag får på mitt schema men de kommer alltid behövas..så de var en glad nyhet=)..gick och handla smögås och godis som jag ska ha på tåget..köpte mig hår färg och de som blev över stoppa jag i jockes hår..haha..nu är vi röda håriga bägge två..haha..han vart så söt älsklingen=)
sen har jag packa min väska..å de är svårt..haha..jaa för även fast jag inte är en så som är den värsta mode tjejen..men jag har ju kläder..å de är bara de..jag väljer ändå ut samma kläder varje gång..haha..men försökte välja något annat fint..blev ändå nästan samma..haha..har bara tandborsten kvar som jag packar i morgonbiti när jag bostat tänderna..sen smink väskan..
Så i morgon klockan 16:05 så går bussen till vindeln måste tyvärr byta i ume drygt men vad ska man göra..jobbar till tre så de är bara hem hämta grejjerna och pussa på jocke och fara iväg=)
Så jag kommer inte blogga förren jag kommer hem!

Sen vill jag bara säga en sak till..jag vill fixa min blogg design till min som egna..fick jätte bra tips=)...men sitter å kollar..fattar ingenting av de..så jag ger nog upp att jag själv fixar de..så om de är någon som kan fixa en fin blogg design!..de bukar ju kosta men okej bara någon kan de??

Nästa Norge !!


Kommentarer
Lisa såklart!

Jag fattade inte heller nånting från början men man lär sig eftersom, det är bara att läsa på den sidan :)

2009-08-20 @ 19:47:45
URL: http://pluggen.blogg.se/
Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling i samarbete med Shimmer

där jag lottar ut en härlig Goodiebag.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-4.html



Vad gärna med och tävla.

Kram//M

2009-08-21 @ 00:39:30
emma

hej :) allt väl?

2009-08-21 @ 19:05:40
URL: http://elsklingsemma.blogg.se/
Lisa såklart!

Joo, nog är väl allt bra med mig :) Själv?

2009-08-28 @ 00:12:38
URL: http://pluggen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!