Pedofiler !

Idag när jag körde så lyssnar jag på radio..som dom disskutera om att om man ska kunna kolla upp om någon är sexförbrytare ja att de skulle vara allmänt...många tyckte att de inte de va bra..för om man suttit sitt straff och de kan vara svårt för dom å etablera sig och att få en ny chans blir så svår...å de kan ju vara sant..
Men jag tycker de bara är rätt att man ska kunna kolla upp och att de finns för allmänheten...inte för att jag skulle idas kolla upp mina grannar eller någon på jobbet eller ja nå sånt...men de är fan bra om de skulle finnas...
för även om pedofiler suttit sitt staff å sånt..så står de ju inte riktigt rätt i huvudet..å dom flesta faller ju tillbaka ändå..
de sådana som tänder på små barn..fatta hur de låter..de är ju för fan äkligt!!..jag vet inte om sånt går å bota eller vad man ska säga..så tror jag inte de går att bota..för fan de är bara hänga ut dom..införskaffa systemet!...de är fan inte mer än rätt!!...dom kan lägga ut våldtäktmän och mördare med..
De ju fan nå fel på dom!..å har man gjort nå ska man stå för de!..å sånt borde dom fan äta upp hela livet!
Sverige är så mesiga å tror allt går å bota å att man är snäll..men de hjälper ju inte..nä fan hårdare tag borde de vara här i Svergie!
Själv tycker jag man borde inrätta döds straff!..fan världen är full av idioter..lika bra ta bort några så världen kankse blir lite lugnare å tryggare!...

Ja inge mer sånt för tillfälle...uch sånt bara äklar mig..idag har de varit en kort men mycke bra dag på jobbet..sen har jag vila..men inte länge för sen har jag tvätta å diska..sitter å har förbannat ont i mitt huvud..både jag å jocke har de å har vilat på soffan..
å min lilla kisse kissar fortfarande blod=( ...jag är som orolig..men de är bara andra dagen men jag vill inte vänta för länge..
vi hade tänkt handla idag men lia verkar vara seg för han ska köra oss..de är så tungt å bära allt hem...å jag har böja få tillbaka ondheten i nacken..hojja så int jag har..de är nog därför jag har huvudvärk..
Sen måste jag bara säga att den nya wallander var bra=)..nog den bästa hittills..sen den!..nog för att jag inte gillar så mycke wallander..är ju ett beck nörd!..för ingen annan slår beck!..men dom senaste filmerna på wallander har faktiskt varit ganska bra=)
nä en treo på de här!


Kommentarer
Helena

Bara 100 kr på vila, billigt och bra :) kostade 599 orginalpris. puss gumman

2009-08-07 @ 22:01:46
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!