Resan !

De har varit väldigt kul och farit till Norge=)...första gången jag far själv utomland...ooo..haha..men äntligen efter flera år som min bror har bott där...
Om resan :


Åkte buss till Vindeln..fick vänta typ två timmar till tåget..Mycke drygt !..men fördrev tiden med en tidning , godis och energi dryck...
De var spännande att åka tåg..haha..de var ett tag sen man åkte...men natten var låååång!!..hade svårt att sova kan jag säga..hade ju bara sitt plats..men man fick sig nå gott skratt..hur folk snarka..haha..å fulla vissa var..å skumma människor fanns de med för killen snätt mit i mot mig satt blixt stilla under natten rörde sig ingenting..haha..så sen kom de på en trevlig kille..så när dom två killarna gick av så tyckte vi att de var skönt å sträcka på benen..sen på morgon sidan prata vi lite om allt möligt när typ alla sov..men han klev av före mig och jag hade sex timmar kvar på tåget..uuch..bytte tåg i hallsberg

fin liten stad..eller de liten de vet jag inte..haha..köpte mig någon frukost och vänta en timme ungifär till tåget..å sen sitta på tåget till halv tre...Köpte mig någon frukost och vänta på tåget till oslo

Sen var jag äntligen framme!...gick runt på stan..sen gick vi till parken drack öl..å bara snacka..kom några svenska polare till micke å lisa..hade de trevligt och lungt..

Lördag var vi på inflyttnings fest och sen ut...blev liite för mycke alkohol för min del...haha..men den var ändå trevlig och massa trevligt folk...kom närmare lisa också denna kväll..fick prata..kändes skönt=)
Söndag låg jag bakis heeela dagen vi gjorde inte ett skit såg på tv..och på någon sjuk serie som micke å lisa följer..haha..

Måndagen var jag på stan och gick omkring..köpte mig en klänning och en tröjja..gick omkring på stan tisdag också..mer äventyr så var vi i olika parker..vi gick i en park som de bara vara massa nakna statyer..och en pelare som var gjord av nakna människor..helt sjukt..sen har jag kolla på slottet..sen har vi varit på ake brygga där de var fullt med massa feta båtar och lyxiga lägenheter..de var jätte fint där=)...sen har vi varit på nordens största opera..de var jätte fint..allt var i vit..hur lyxigt som helst å världens lyxigaste toaletter..jaa än så länge..haha..sen har va varit på skatebord park...jaa vi har varit lite överallt !


Sen sista kvällen så drack vi nån öl och lisa klippte några personer..snackade och försökte göra en dubbelåtta knyting när man klädrar..jäkla så dom höll på..haha..men vi drog sen till nån liten pub drack en öl lyssna på några brassilanare..så drog jag å micke hem..

Så en lång resa hem på onsdag...från början när jag kom så tyckte jag de var lite jobbigt att fara å så men vande mig snabbt så de var lite tråkigt att fara hem igen...men sov mycke bättre på denna resa..
Men de har varit mycke roligt=)..och oslo är verkligen en fin stad tycker jag..hoppas jag kommer snart igen och att jocke kommer med då..
Bilder kommer komma sen på pixbox

De var min resa de=)

Kommentarer
emma

va bra :) jodå det är bra :)

2009-08-28 @ 18:21:37
URL: http://elsklingsemma.blogg.se/
* K Y S S A R

Tack snygging, du är underbar ! <3

2009-08-29 @ 12:43:10
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!