Söndag 2/8

Nu är de äntligen söndag..skönt!..haha..jag har bara längta att den skulle vara över..vet inte varför men den har varit jääävligt dryg!..jag har varit så förbannat trött hela tiden..jag har ju sovit bra..igår så sov jag en stund vid halv åtta..jag kankse bara är sliten...haha..låg och myste och såg filmen baksmällan..så jäkla kul en film..så sjuk!..haha..så jag å jocke garva..de är våran humor..eller mina vänners med..för de var klotski som rekomendera den..de typ så där de är för mig..nu gör ju inte jag sånna sjuka grejjer som sno en tiger eller en polisbil...men kommer typ aldrig ihåg vad man gjort..de är jävligt sjukt!..ni måste bara se den!
Sen måste jag bara säga att vilka underbara vårdtagare jag har=)..en tant sa till mig igår..att "ja nu var de ett bra tag sen du var hit , jag brukar tänka på dig ibland , du är så full med energi å så glad"...såå gulligt de är sånt man vill höra!
å så för ett tag sen fick jag sånt gulligt sms av christer..jaa jag vet att du läser min blogg vännen..jag blir som så glad när man får sånna sms..självförtroendet bara blomstar upp=)..tack vännen att du finns!de är så kul att vi fått upp kontakten igen=)
jaa nå mycke mer hade jag inte på hjärnan..jobbar i morgon som vanligt..å min kisse la sig nyss i min famn=)hjärtat mitt<3

de är kungen vet ni :p

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!