tisdag 11/8

jag hade tisdag igår..haha..jaa men är helt daga vilt..man håller fan inte reda på vilken dag de är...
Har varit förbannat trött hela dagen..jo jag har sovit men jag vet inte vad de är med mig..har haft en märklig dröm i natt..fan jag har alltid sjuka drömmar..å när de är sånna drömmar minns jag dom så väl..borde fan skriva ner vad jag drömmer om..haha..men jag ork inte göra de..allfall inte just nu..
Min trötthet har lega jävligt högt idag..för de första så när jag går till jobbet så efter en stund tittar jag på min hand funderar..hmm borde jag inte ha matlåda eller nå...jaa då hade jag glömt den på bordet även fast jag tog ur han ur kylen presic innan jag gick..men for å hämta den sen..å sen när jag är på jobbet sätter mig pratar en lite stund så börja fundera men vaa fan nu har jag glömt väskan hemma med nyklar å mobil...hevete!..men kollar sen ner på stolen jag satt att den var där..jaa jag tog ju med den..haha..snacka om vilket minne idag..hojja man borde inte få jobba om är så där trött å glömmer vad man gör..haha..
Sen idag har jag tagit mig en promenad med vanja som ska utomlands om två dagar..åå vill åxå!!..men de var jätte kul att träffas..de var ett tag sen sist..hon är så söt och snäll=)gillar henne skarpt...innan vi skildes åt sa hon tack för att du skicka sms till mig att du inte glömme mig...de är så kul när du hör av dig=)...sånt gillar jag å höra=)..hoppas hon får de bra nu i två veckor med mycke sol men de får hon säkert=)...
de har varit lite tomt nu på kvällen..för om är å bänglar med lias bil..men låt dom hålla på att bängla..jag har då legat å myst i sängen å läst min bok som jag låna av eva..heter vår lilla hemlighet..en hemska bok..ganska bra..men inte lika spännande å hemsk som böckerna om Det..
nää nu ska jag lägga mig å kolla om de är nå på tv om inte läsa en bok och äta ett winerbröd..som är de godaste fika som finns!


"Bara för att man är liten tror folk att man inte klarar av något, men storleken har ingen betydelse..underskatta aldrig någon som är liten, underskatta aldig MIG"

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!