Vännerna !

Vänner kommer och vänner går men de finns vänner som består!
Jag har haft många som jag har kallat vän men jag har mist många på vägen...jag saknar dom...men dom vill bara inte vara med mig..vet inte riktigt varför å vad som gått fel men de är inget jag kan göra folk väljer vad dom vill..men ni kommer ändå finnas ändå kvar en liten bit av hjärtat!
Jag har dom bästa kvar=)..å jag är så glad att ni finns..ni är de bästa jag har så lämna mig aldrig men de vet jag att ni inte skulle göra..ni är mina bästa vänner!..ni ställer upp och ni finns..=)jag kommer alltid finnas för er

Älskar er <3
Dom närmsta:

Klotksi<3
Lärde jag känna när vi gick gymnasie, de var via uh
Vi har haft många galna minnen tillsammans och till och med varit med i tidiningen tillsammans..du är min bästa kill kompis<3


Marie<3
Vi har kännt varandra sen vi var små men tyckte inte så mycke om varandra de var först på högstadiet vi börja omgås å sen dess så har hängt med varandra...många fina minnen=)


Helena<3
Lärde jag känna vi Tove vi gick i samma klass i gymnasie och sen dess har vi umgåts=)..vi har lite sjuka saker för oss..hehe


Tove<3
Har jag också känt sen jag var liten men vi har inte riktigt gilla varandra , sen i högstadie börja umgås sen dess har vi passa för varandra , vi tänker så lika!..vi har haft mycke i historia tillsammans som är både bra och dåliga..dom sa att vi inte var bra för varandra och förbjöds att vara med..men inget har hindra oss<3


Magnus<3
Har jag känt känna genom Tove..hon och magnus var mycke med varandra i skolan och då var ju jag med..de nu på senare tid vi varit med varandra och blivit goda vänner=)


Christer<3
Min nykterist=)..lärde jag känna på gymnasie han gick också hotell och restaurang fast klass unde mig..har inte haft någon kontakt efter skolan försen nu..han är en riktigt bra vän och en god lyssnare=)

Sen så glömmer jag ju förstås er andra ni vet vilka ni är..ingen nämd ingen glömd=)..för antingen så hörs vi inte så ofta eller så har man kommit från varandra..men hoppas vi blir bättre på saken=)

Kommentarer
Helena

Älskar dig snygging :)

Du och alla andra som du skrivit om här är dom bästa, vet inte vad jag skulle ta mig till utan er :) <3 <3 <3

2009-08-15 @ 00:39:00
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!