Vilken kväll !

Jag trodde inte att de skulle typ komma någon...men de kommer ju några stycken ändå
mike
johan
åström
hans tjej
hennes kompis
pillan
pillans bror
madde
christian
Kristoffer
pontus

Ja jag tror de va alla..haha :p

hade väldigt trevligt satt och drack prata om allt möjligt...till slut var de bara jag , och kristoffer kvar prata en stund sen drog vi ut...Dansa i massor!..de var skit länge sen jag dansa..vart svin varmt..höll fan på koka..tur att jag hade brudar som jag kunde dansa med..haha..men nå dansa ändå vissa av killarna..träffa ju misse på dansgolvet..haha..
Vart lite less så vi drog mike och johan följde med gick på statiol och köpte burgare å johan betala så gulligt=)men vi lovade att vi skulle bjuda på mat=)
så idag har man varit ändå ganska frech..har hunnit städa å allt=)...
men de var helt klart en lyckad kväll..tack alla för en bra kväll !..var ju helt spontant kom ju bara på dagen att vi ville ut bara så där så blev de så bra=)
så blir de upp och jobba i morgon igen..dryygt !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!