1/12

jajjmen nu börjar de=)..julkalandern börjar idag..men jag missar den!..men jag bruka i oförsig inte se på den..haha..men jag brukar allafall kolla vad de är för nån..har ingen aning vad den änns heter:p
På morgonen hade jag de soft!..tog en promenad i stället för bil..fy vad jag är duktig!..prata en massa:p
Men sen har ju bytt med Robert så jag måste tillbaka halv fyra igen och jobba..såg aldrig de igår att jag jobba morgon idag..men de är skit de samma!
sitter här ny duschad och klar tänkte läsa lite i min braiga bok=)spännande!

Jag måste säga att Evelina är så go en tjej=)..dig gillar jag!..du är min lilla skellefte slot!haha..vi har suttit och smidit planer=)..jag hoppas ni kommer den 18..ni måst!!..gu så kul vi ska hade de i sånna fall!..vi ska ha våra party hattar och paraplyer och gå ut på krogen å fråga chans..haha..vi ser vem som vinner!
Skicka en bild till henne..å hon skratta..hon kunde inte sluta skratta!..haha..de kan inte vara mer party bild en den..haha..
Här får ni den, Den är sen motorveckan man blir suuugen på party!:

Kommentarer
Maria

Hej, tack för din kommentar =)

Det beror ju lite på din hy men jag föredrar Make Up Stores vattenbaserade foundation applicerad med en foundationborste eller svamp. Jag har borste från Kicks och svampar från Make Up Store.

Eftersom att jag är så blek finns det nästan inga budgetalternativ som passar på mig men jag vet att andra gillar true match foundation och age renew, tror båda finns på Kicks. =)

Testa alltid foundationen på halsen/hakan och inte på handen innan du köper och använd helst borste om du vill ha ett tunnare mer jämt resultat =)



Ha det bra! / Maria

www.mrshearts.blogg.se

2009-12-01 @ 21:23:53
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Frugan :)

Saknar dagarna i Lycksele :)

Var så himla skoj! :)

2009-12-01 @ 21:41:43
URL: http://justbambi.blogg.se/
Jag igen :)

Älskar dig! <3

2009-12-01 @ 21:42:20
URL: http://justbambi.blogg.se/
=)(Miccas) Emma

Vi kommer,hon pratade om det och jag blev skitpeppad. Jag känner ingen av er, så hon MÅSTE med=D

2009-12-07 @ 22:22:42
URL: http://emmamckie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!