21 december

Ja då har denna dag snart gått..har jobbat bara till tolv idag..sköönt!..sen har man tagit ut sin sista 100:ing så nu ligger man på minus på konto..nå har jag pengar på mitt sparkonto men jag vill som inte röra de nå mer..har ju redan tagit 300 spänn därifrån..så de blev nudlar och billys :p...men vi behöver ju bara middag i morgon för på onsdag far både jag och jocke..sen får jag ju lön på onsdag=)..nice!..och denna lön blir nog mycke bättre än den jag fick nu förra gången...
Sen har jag och jocke legat och sovit..jaa vi båda hade huvudvärk och bägger var trött..jocke har idag börjat på sin nya praktik..han håller på med gammlingar..men inget han gillar..fick ett sms "fatta inte hur du kan jobba med sånt hära"..haha..så jag skratta!..jaa de kan ju inte passa alla!

Jag och jocke låg och prata om vart vi skulle flytta..och vi skulle flytta till USA..jag skulle jobba på playboy huset..och jocke skulle börja som en kostym nisse..jaa de finns ju många jobb har kostym..haha!..kom inte på riktigt vad han skulle jobba med!..vi skulle allafall vara rik..ha ett stort hus..med två toaletter en toa skulle ha ett bubbelbad och den andra dusch och en stor bastu..sen skulle vi ha ett stort sovrum och en stor rund säng..på gården skulle vi ha en stop pool..så jag kunde simma massa längder i..låter nice va!?..haha..man kan ju alltid ha önske tankar!?


Jag har allafal fundera..man kankse kan börja med boxning?..de är bra träning och bra att ge ut lite agritioner..haha..eller man ska väl inte vara arg när man boxas..men de låter kul allafall=) 
hmm..undra om de finns i lycksele..ska nog snoka lite mer i de=)och hoppas att jocke är vill börja träna med mig :p

Är de någon som vill följa med och åka snowboard med mig??..de är en sak jag saknar!


En fin liten julbild på min Simba=)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!