28 December

oj vad dagarna har gått fort ändå..=)idag har da varit mycke i huvudet stress..och försöka hjälpa vikarierna vart dom ska..har kännt mig som en liten min chef har suttit och planera i för i morgon..tur att dagen är snart slut!..jag är super trött!!
I morgon dras de till lule igen..yes!!!..då får jag träffa min älskade och fira nyår med dom..ni är dom bästa som finns!!...sen hade jag tänkt träffa några som jag inte träffa på flera år=)..så de kommer bli så kul!..vi har mycke historia tillsammans!..får se om man hinner träffa dom man tänkt..jag kommer ju så kort sväng!
de som är trist i år att min älskade tove inte kommer vara med på nyår=(...hon har legat hemma och varit sjuk=(..krya på dig gumman hoppas vi ses snart<3
har då hunnit med att diska å städa upp lite..blir och packa väskan också!
Sen vill jag bara säga Grattis Vanja till flickan!..fick ett mms tidigt i morse...världens sötaste var hon=)...måste träffa henne snart!
tänkte bjuda på nå bilder sen förra nyår

Gott nytt år på er !


Kommentarer
Christer

Hej Tellan. Är du fortfarande I Luleå? Tänkte du har inget hört av dig till mig (inte för att jag har hört av mig något heller i och för sig) Men jag tänkte att det hade varit kul att få träffa dig :)Kramar

2009-12-29 @ 16:37:04

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!