3 Advent

Igår kväll så såg vi 2012..sååå bra den var..så spännande så man vart helt galen man kunde inte sitta still..haha..den var hel grym gjord..fy om de skulle hända...såå hemskt!..men jag vet att de inte kommer göra de..allfall inte 2012...jag tänker inte säga nå mer om filmen..men dom som inte vet så handlar den om att världen går under 2012..den måste ses!!

Idag är de 3 advent och även Lucia=)..de är många i lycksele som super bara för att de är lucia..fattar inte varför folk bara går ut sånna tillfällen..varje helg är ju en fest!haha..nå hade jag varit ute om jag hade pengar å sällskap..men men..
Idag har de inte blivit så mycke..jag har varit ute och promenera och sen diska å sådant..
Har nu sett på Wallander..får se vad man ser på senare...

Trevlig 3 advent!

De är Gott med Skumtomtar !


Kommentarer
Helena

Vilken fin "pumla" du har i fönstret :)

Känner igen den, vars har du köpt den?

Puss

2009-12-13 @ 22:52:45
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!