4 advent

Ja helgen blev ju inte så jag tänkte de..den vart helt förstörd!..jag inte mått bra alls har mest varit nere och less!!..men inget jag kunde göra åt..Jocke försökte allt han kunde..han tyckte lite synd om mig...de tur jag har han som kan göra min kväll mysig ändå...har legat och sett på film och käka massa gott!
Vi har sett på nya Wallander - skytten super bra!...sen har vi sett en film som heter Aliens in the Attic..den måste ni se!..den var skit rolig!..haha..

Idag är de 4 advent!..nice!snart är de inte länge kvar till julafton..jag far hem på onsdag=)skönt längtar verkligen hem!..så idag har jag och jocke städa lägenheten så nu är de rent och fint=)får se hur länge de håller sig..haha

Ha en trevlig 4 Advent


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!