8/12

Vilken kväll de var igår..fick strömavbrott och jag stod mitt i trapphuset..shit!vad rädd jag vart..haha..vart helt svart såg ingenting..rusa ner igen och helen tände ett litet ljus som jag fick låna av en pensionär...de var inte lätt i mörker å hjälpa gammlingar..de blev lite över tid..men yngve var snäll och kom med en ficklampa plus hjälpte oss några..hade han inte kommit hade vi fått jobba till natten..tack snälla yngve!..

Idag har man varit ganska trött..men de gick så bra idag med..hade med mig en inskolning som vi känner till jag och jocke..
Var förbi graven också..har inte varit fören nu..men jag hade tid och kände jag ville fara dit..
Prata med Stig ett tag..jag hade bilnyckeln i handen å sa att jag inte krockat....han skrattade säkert åt mig..som han brukar göra...jag bad att han skulle ge styrka till jocke och till mig så jag kan hjälpa han så gått de går..
Känns så otroligt ovärkligt!..de kommer inga tårar men jag log på dom minnen som finns..å jag sa till dig att jag visste vart han var och vad han gjorde..jag kan känna dig bara le!...kändes jätte bra att få vara där och prata en stund..
Jag känner mig lite dåligt samvete att jag inte har varit till farmors grav på ett tag..och Simons har jag inte varit sen begravningen när vi stoppa ner han i jorden..men jag ska komma dit med..jag lovar!

Har sen bara legat sett serier och tagit de lungt..känner mig så slö just nu!
å min kisse ligger snätt bakom mig i tvättkorgen..han är så go!

<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!