.

Pappa har varit här å de har kännt så bra..han kom å hämta mig på jobbet igår kväll och vi tog en hamburgare och vi prata om dig Stig..idag så visa jag dikten sara skrivit och prata lite mer..jag tror pappa vet att jag behöver de..och han vet presic hur de är..har han har gått igenom samma sak..han förlora sin pappa alldeles för tidigt..sen förlora sin mamma..de känns bra att kunna prata om de!
När jag tänker på dig eller pratar om dig så får jag inte fram en tår...de är inte för att jag inte känner någont empati..men för de känns att tårarna har tagit slut!..å jag tänker på dig med glädje!
Men de gör ont att du inte är här..och pappa förstår nu hur nära vi var  varandra..
De var du som löste allt..och nu står vi här och måste klara oss själva..men jag kämpar för din son..men de vet du!..men ge han kraft han behöver de..jag orkar inte allt själv!...jag klara mig alltid..men de är jocke som behöver de!
De var du som ringde när man mådde dåligt och jag helst bara ville undvika prata om de..men du var ändå där!..jag ringde dig alltid om de var något problem med skolarbete...de var alltid dig man ringde när jag bråka med jocke och du ringde och prata med jocke..för du förstod mig så väl!..vem ska jag nu ringa?..vem ska nu vara kattvakt?vem ska nu komma när man är orolig över katten?
jag tror att allt skulle gå åt helvete om inte du fanns..men jag kämpar, vi kämpar!
fan vi ska klara de..vi måst klara de!
Jag lever för dom som finns kvar!och de betyder allt!och de gör att livet blir lättare.

Pappa har åkt iväg med jobbet på hotellet..men de var skönt å prata med han hela kvällen=)..prata om allt!..nu sitter jag här ny duschad..Vanja ska komma hit och hämta mig så ska vi fara till henne..
pappa han kommer tillbaka i morgon=)

Glöm inte att jag Älskar er<3

Kommentarer
Helena

Hihi ahh :D



Älskar dig med <3

2009-12-05 @ 00:37:05
URL: http://justbambi.blogg.se/
sara

Tack Mia, det betyder mycket att du finns där.

2009-12-05 @ 11:03:40
URL: http://frookensara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!