9/2

Dom ringde i morse och gav mig ett nekativt besked om jobbet..besviken och lite ledsen..de bra att dom ringer..men man känner så totalt värdelös på något sett..jag försöker allafall få ett jobb och jag vill ha ett jobb...men de man får aldrig ett..å de spelar ingen roll om man har den utbildningen..jag har sökt å sökt..ingenting..jocke sa de på morgnen vi låg i sängen när dom ringde så sa han alltid i vanliga oturen..å jag jag känner mig så less..vad i helvete ska man göra för att få ett jobb..?vad gör jag för fel?...jag är för ful för för att få ett jobb...för i den branchen så är de så..jag har varit med om de när dom vill att man skickar bild å sen helt plötsligt tacka dom nej..man är för ful tänker jag å så måste de vara..alla till en viss del...jag kände bara i morse de spelar ingen roll vad jag gör jag får inge jobb..å jag är så less på de..känner mig så värdelös..mått så jäkla dåligt över inte ha ett jobb..å sen så utifrån som tjatar ja de är bara å bara...de är inte så bra jag får inga jobb..men då tänkte jag..jag måste gå vidare kan inte hänga läpp för de..så hade möte på tannbergskolan med syokonsulent..å vi prata vi en massa om allt...å sen så skulle hon prata med nån om jag kunde göra engelska b nu om de finns plats..å sen skulle hon hjälpa mig hur man söker på universitet..jätte gullig tjej verkligen jätte bra..men då ringe hon men jag var inte nära telen så jocke svara å hon sa att de kunde finnas ne möjlighet att kunde börja nästa vecka..å de var ju en kul överraskning...skulle ringa henne i morgon..för i resturang branchen finns de inget att hämta de finns inga jobb har ju varit arbetslös så länge nu..så jag känner att nu är de dax att byta..gå vidare med livet...så man kan välja att gå på distans eller ja universitet...å jag vill inte gå på distans komma nog behöva hjälp...haha..å jag kommer välja luleå..även om man kan prova söka i umeå sa hon...så vill jag hem till luleå..så jag hoppas nu det kan vara en vändning för mig...men sen har vi jocke men han vill inte plugga..men han vill öppna eget å de avråder jag han de till men sen har han fundera på vakt utbildning å de är ju bra så får se vad han gör..känner mig allfall glad igen=)
har huvudvärk å så är jag så trött..kankse de beror på att man var uppe till tre halv fyra..haha..nä tänkte se nån film å ta mig en frukt...förmodligen somnar jag i filmen..men de är är bara bra...haha

Måste säga att den som skrev till mig på pixbox idag fick mig å bli så glad å så rörd...Gullan så himmla fint skrivet till mig..världens finaste gullan..saknar dig gumman..älskar dig älskling<3..vill aldrig tappa kontakten med dig!de var länge sen vi sågs men vi håller kontaken ändå å de du skrev till mig vill inte tappa dig..pussen på dig...tack!

Kommentarer
Anonym

Gumman .. du betyder mest för mig. va som änn händer! du kommer allti vara mitt hjärta nära. Jag längtar tills du kommer till luleå, så vi kan ses. Du är en underbar person, jag vill allti se dig glad (: Du är den bästaste som finns hjärtat, du är min älskling (: Jag älskar dig, glöm aldrig de! faaan våra tider på gymnasiet (: va kul vi haft, flummigt <3 haha.. Du är min nu åh föralltid. Jocke har lovat mig, att han delar me sig .. dig till mig oxå <3 Pussss snygging. du är finast åh bäst (:

2009-02-10 @ 15:58:03
Gülsever ( Gullan )

hihii.. baby glömde skriva att de va från mig (: <3 pussss åh smek min jordgubb (: <3 haha

2009-02-10 @ 15:59:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!