11/2 städmani !!

Fy så duktiga jag å älsklingen har varit dom två senaste dagarna..igår så rensa vi tv hyllan alla lådor och lådan å på skrivbordet vart nästan hel säck..sen så torkade jag allt..å dammsuga bakom tvn drog fram tvbänken lite..sen under soffan å fy fan vad dammigt de var där..haha..å bakom skrivbordet uch så smutsigt de var...å bar ner massa grejjer i förrådet...de ser som mycke bättre nu..tomt på nå sett..å idag var de kökets tur...torka alla luckor och i mickron...och i och utan på kylskåpet..å de var de inte heller så rent...de är ett ställe man inte tar ofta..sen börja jag med i hallen i två av skåpen..kasta massa trsiga grejjer å dammsuga...sååå himmla dukig=)..jag vet inte varför man jag kände att de behövdes..å jag vet jocke brukar ibland slarva med städningen..haha..å de märkte man vid skrivbordet där han sitter..:p..så känns de skönt å bli av med massa skit..även fast jag hade velat släng lite mer..men får inte för jocke..haha..å så har man varit på skatteverket fix papper på att jag är jag..hehe..så idag gick jag med de och betygen till skolan..skicka in en ansökan på engelska b och samhälls b...engelskan var svår att börja nu men smahälls kunde jag som börja till veckan å de är på distans å de är ju skönt..men jag har prata med henne att jag måste ju ha engelska b för att söka in i luleå universitet..men ska nu plugga smahälls sen får vi se hur jag gör...vill som helst hem till lule..får se om jag då väntar å börjar kankse nästa år om jag ska söka till lule så kan jag plugga in engelska b...men en dag i taget...nej nu ska jag göra nått annat vad de nu blir...

Fy vad jag är sugen på chokladbollar!...

Kommentarer
sara

jag bakade chokladbollar här om dagen, synd du inte var med så kunde vi ätit hur mycket som helst! ;)

2009-02-11 @ 17:56:39
URL: http://frookensara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!