16/2

Jag mår mycke bättre idag..inga sura miner här inte...jag fick så mycke kärlek av jocke igår med massa pussar så jag mådde bra..tack älskling..du är den finaste<3....och idag har jag haft praktik å de har gått jätte bra lite förvirrad å bara står å följer efter för att vet vad jag ska göra..ungdomarna kolla på mig..haha..en ny mattant!..haha..och trevlig personal...å noga är dom...dom kolla temperaturen..ta prover..såå noga..väldigt rent..aldrig varit med om nått sånt här..fast maten är kankse inte den bästa för de mesta är ju frysvaror...hon som varit min ledare följde med en bit för att visa vilken väg man kan ta..så snällt=)...men så kom nån å stanna bredvid mig..å de var stig..jag trodde han var sur på mig..men varför skulle han..jag var arg på han i går...men de var som inget ha hänt...men karlar dom bara låta de försvinna..å de som är så bra med dom..:p...hehe...men allt går ju som över man bråkar ibland...jocke vägde sig å jag fick mig två billys pizza av stig...vilken middag..haha..så har jag hunnit diska å allt men nu har jag sån värk i nacken..å jocke sitter inte vid datorn de är helt fantastikt..haha..ska skynda mig så han inte går tillbaka till datorn...börja 7 i morgon...ååååå så jobbigt..!!
se yaa !!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!