17/2

Jaa jag har inte så mycke å säg men jag tänkte jag skulle bara skriva en liten rad..hehe..de har gått väldigt bra å gå upp klockan sex...men börjar först nu bli lite trött å ont i huvudet...har varit lite överallt men ståt mest i disken men jag klagar inte de är ganska skönt å diska tiden går förbannat snabbt..men man är lite förvirrad när man inte rikigt vet vart allt ska å vad man ska göra men de går bra..hehe..men ungdomarna glor på mig som faan..haha..de är ganska kul..japp den mista mat tant dom sett..å alla fråga om jag går på skolan som jobbar där...dom tror jag är typ 16..haha..de är lite jobbigt å se så liten ut..men hej då ser jag ung ut lääääänge...å de är ju bra..hehe..
Nu har jocke sutit och stoppa in massa sina sockar..just nu sitter han å viker sina kallingar..han har lådan i knäet..haha...han är så söt..tänkte jag skulle ta å sätta mig å se halv åtta hos mig som är ganska kul..hehe..nu blev de några rader...
Puss !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!