20/2

guu så skönt att de är fredag=)...sluta tidigare å allt skönt var de..och senare så tog jag ett bad och så stoppa jag på mig en ansiksmask som de stod att de skulle var av choklad..men de lukta inte de..hehe..å plus min cider som legat i kylen ett tag..den är sen lule..aaa de kan jag säga livet..haha..sen har jag fått mitt material från skolan har sutit å läst igenom kursplanen å typ vad jag ska göra..allvarligt så fattar jag ingenting av de..kände bara aaaa va fan jag trodde skulle kännas bra å plugga men nu när man inte fattar nått..men de är en kurs de ska jag fan fixa..hehe..ska prata med läraren på måndag hur man ska göra och så...jag är så jäkla trött tänkte ta å gå lägga mig nu orka inte vara uppe..å i morgon är de melodifestivalen...hihi..
God natt !


Kommentarer
rebecka

Vad är de för kurs du läser?

2009-02-21 @ 02:56:21
URL: http://rebudka.blogg.se/
vicky

Vem vinner ikväll då? =)

2009-02-21 @ 09:54:23
URL: http://victoriasdag.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!