22/2

Ja då var denna helg snart över då..de går fort när man inte har något att göra..haha..såg melodifestivalen igår..men fy fan vad dåligt de är i år de är inga bra låtar..dom ända som var bra igår var flickidolerna emd dom är ju som så söta..hehe..har läst igenom allt nu å dom uppgifter jag ska göra..men har börja ångra mig..haha..jag fattar ju ingenting..å så måste jag typ skriva 4 sidor på varje uppgift..inte fan kommer jag kunna skriva så många sidor..de tur jag ska prata med läraren i morgon..han kommer nog skratta åt mig när jag inte fattar nått..de är som att läsa en proffesor bok..haha..men han kommer ha jobb med mig å förklarar och hjälpa mig hela tiden..men vi får se de kankse ska gå ändå..får vara tjurig..hehe..sen har man inte gjort så mycke mer städa som vanligt tagit i toastolen å allt..man måste ha nå att göra..å jocke bara sitter å spelar som vanlig...å less på de som vanligt..vill att han ska börja äta vanlig mat igen börja bli lite less på att äta själv å inte kunna unna oss nå..å sen har en sånt fruktansvärt humör..man blir bara arg..jag är så förbannat trött..men får skylla sig själv att man är uppe hela natten..men vill ju se beck i kväll=)...kommer vara jävligt trött i morgon..de bär i mot jävligt mycke å kliva upp i morgon..haha..sen idag har vi varit till familjen bäckman..åsa har fyllt år..=)..prata en massa :p....
satt å läste på aftonbladet idag å läste om utseende spelar roll när man söker jobb..å de har de..ha..de var ju de jag sa..å dom brancher som är värst är hotell och restaurang och dom som jobbar i affär...då är de inte så konstigt att jag inte får nå jobb..jag är Ful helt enkelt..å sen spelar klädsel också mycke in...sen kommer vad man har för utbildning..jaa då kankse man ska ta å klä sig mer vågat å stoppa upp brösten i hackan å uringat...nää fy fan skulle aldrig vilja ha ett jobb bara på grund av mitt useende...så ni ser..tror att jag har lätt å få mig ett jobb...näää..en som alltid går i mjukbyxor inge smink å inte är snygg..kommer aldrig få ett jobb i min branch...så de så!
kan läsa mer klicka här --->
http://www.e24.se/kvinna/karriar/artikel_1105561.e24
jag känner mig ganska värdelös jämt...jag är ful..fruktansvärt osmart...fattar ju knappt nå i skolan..har ingen jävla tallang..kan inte sjunga fast jag tror de..jag är som inge bra på nånting...alltså är jävla totalt värdelös..för vad fan är jag bra på?
Jaa men livet är inte lätt och de tror jag ingensliv är...men alltid har man nått som är bra på..men jag är fan inte bra på nått!!
och jag längtar fan hem till min kära far och mor...jag vill till hem till luleå nu !!...ska faan här i från denna hål jag ska banne mig flytta hem igen..jocke ska fan inte ha jobb här..haha :p...aldrig jag tänka leva här hela mitt liv!
nee fan tänkte dra till soffan är fruktansvärt trött


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!