24/2

idag har de varit den där semeldagen..hehe..tog stig på bar gänging i kaffet med en semla istället för lunch..haha..har gått lite hett till idag..var lite argusioner...inte mot mig då utan dom sjom jobba chefen skällde på dom lite..å de sånna saker ma får ta när man slarvar i ett kök..å så var en av tanterna som tog åt sig allt..inge kul..men inge kul för elly heller..man ska bara ta imot å göra de bättre inge gnäll..så de så!!..haha..sen så fick jag mig en gooo semla till fika..hehe..å som på grädde på semla fick vi sluta tidigare..en kvart bara men de är fint..haha..för vi är ju så snabba..eller jag är snabb..haha..jag är såå duktig så..haha..prata även med dom på ame hon kom till skolan..prata om att jag ska fortsätta i köket men jag vill inte..jag trivs jätte bra inge fel..men jag gilalr inte att stampa på samma vill ju ha så jag kan få extra allafall..så skulle prova å de på älrdeboende för dom behöver..men jag måste ju testa kankse trivs..man vet aldrig...men idag har jag nå fruktansvärt ont i min nacke..ååå min huvudvärk är ännu värre..jocke sa tt min nacke var så hård så den gick knappt å masera..är de någon som vill ha min nacke helt gratis...ni får jag lovar..prata med mina kmäppa gökar där i från luuuule...haha..ååå dom skulle åka på måttsund i morgon kväll...jaga vill åxå åka bräda...ååååååå..åka lite åt mig med va..hehe..hade velat varit hemma..så hade jag å klotski tvinga anders ha fest..haha..å sen så kom vi på jag har ju redan ett heltids jobb hos klotski..han är ju min pimp..haha..men de går inte så bra för mig..er knäppa fan...jag vill hem å knäppa mig jag med...
men jag tycker ni borde ta å hälsa på mig...leo å gänget har redan varit kul som fan..å dyng raka..haha..
luleå förlora igår över modo..fy fan vad skämmit lule..dåligt..men vad fan de gjord int så mycke vi ligger ändå trea å modo långt ner..å får hoppas eller ni ska vinna på torsdag mot skellefte..fan tar er om ni inte vinner..haha..
nää nu tänkte jag ta mig en lååång varm duch..å kankse man ser lite debatt :p
tjingeling !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!