23/2

Ja då var måndag snart avklarad..klanta mig idag..jag stressa lite för ville sluta för jag ville inte missa stig..så fickgallret till avloppet mit på lill fingret..å halva nageln borta..kunde inte ha plåster de blödde igenom..men jag har satan ont i finget än..men de har varit en bra dag annars..å vad vi ha prat om massa konstiga saker jag å fabbe..haha..ni vill inte veta...sen så var jocke å vägde sig och han har gått ner två kilo till..så tillsammans på dom här veckorna har han gått ner 18 kilo..fy så dukitg han är=)..sen fick jag middag hos bäckman..satt å surra..hehe..å nu ikväll har jag å jocke vvarit ute å gått lite å sen har jag mumsa i mig ett winerbröd..satan så gott de är!...tänkte ta mig en duch nu..ska bara försöka ta bort typ plåster som jag har men de gör så jäkla ont!!!..å så har vi varit på soc idag..sa inte nå vettigt..ska komma tillbaka på torsdag så då får vi ser om dom vill ge oss pengar...
jaa jag har inte annars så mycke å säg....jag mår lite så där känns de som...de börja som bli tungt igen..jag blir galen har ingen att vara med..jo jocke..men polare..jag har inga vänner..eller de klart jag har er i lule å jag saknar er..saknar min lilla örebroare..jag skulle behöva dig just nu...känns lite tungt..!!men en dag i taget...!
så var de länge sen jag skrev älskar dig jocke..hehe..
Du är mitt liv..jag vet inte vad jag hade gjort utan dig..jag skulle aldrig kunna leva utan dig<3


Kommentarer
sara

jag älskar er också! ni är bäst.

PUSS<3

2009-02-23 @ 21:08:56
URL: http://frookensara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!