28/2

Grattis till lilla mig som har namnsdag idag!..har sovit jävligt länge i natt..somna igår strax efter nio halv tio igår efter så sla de låta som var bra..jag bara älskar brolle han är såå bra påminner mindre verson av Elvis..hehe..han sjöng ju förstås låtar av han..å elvis gillar man..hehe..fanns inte så mycke å göra sen at sova..var så förbannat trött..idag har jag diska å sen varit på marknaden å varit irriterad mot alla barnvagnar..haha..köpte den rosa tröjjan jag såg igår såå fin=)så jag är nöjd sen köpte jag en tshirt till jocke..så var jag in på bolaget idag..inte så mycke folk konstigt nog..skulle dricka med Ullis ikväll..så tar jocke påsen så går vi då hem..så hör jag bara krach..hade han tappa och låg glas i tusen bitar å de hade gått hål i ölburkarna..jag vart så frustrerad arg ledsen visste inte hur jag skulle bete mig..så jag gick därifrån..ville att jocke skulle fixa å gå in igen men nää då har ju för fan inte han en krona på kontot å jag vägra gå in å betala en till hundring de han kracha..så då vart de inte alkohol..faaan allt går bara åt helvete!!..jag har käns mig så jäkla ensam inte fått kommit ut nå så nää men då går allt sönder i princip...så då är de bara var hemma å gråta ikväll då..jag vägra gå ut å var helt nykter då är de inte värt pengarna så dyrt de är..har fan inte druckit på månad eller mer..men men vad ska jag göra..får se hur mer jävulskap som ska hända mig blir väl påkörd eller nå men de är lika bra..för jag ska ju ändå inte få nå tur alls i mitt liv...så jag hatar alla människor som har sån tur jämt!...
Palla fan int !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!