7/2

Då är de lördag idag..å jag har sovit till ett kände som jag sov bort hela dagen..men jag har ändå inte gjort nå vettigt idag..haha..jag sitter å är rastlös och vill ha nå att göra men de finns inget..är de nån som kan ge en tips till nån som inte har nå pengar eller bil till och göra med?....men jag haft två heta dissskutioner med christer..å jag bara älskar dusskutera men de hände man känner lite agg mot varandra men jag tycker om christer lika mycke för de :p...och man ska tycka olika annars blir de ingen disskution..ska skriva sen vad vi haft för disskution så får ni se vad ni tyck...
Sen så har sutit nu å fundera på om mig själv hur jag är å så...för jag fick ett sms av sara..å så fick jag tack för att du finns..å de gör mig så jävla glad å få de är så skönt få höra..för de jag vill å de jag gör bryr mig..å de är de jag fundera om mig själv..jag har sakt så mycke saker som man igentligen inte menar man har varit så irriterad på så många å som tyckte lite illa om dom men allt har som löst sig de har som gått över och allt går över...för dom som man igentligen tycker om så går de när man bråkar för man tycker om dom även fast man bara blir arg å inte gillar dom den stunden man är arg...alla gör vi misstag och alla säger vi dumma saker tillvarandra..men man förlåter alltid för man vet att dom tycker om en..fast jag kan tycka alla misstag ska man inte förlåta men även fast man inte förlåter så kan man gå vidare utan att var ovän...jag är ledsen om jag gjort nån av er illa å sakt mycke saker..men ni ska veta att jag älskar så mycke och jag har alltid brytt mig om er kommer alltid finnas för er kommer alltid ställa upp för er...jag har den bästa familj som jag kan få..å jocke sa de till mig ajg har aldrig träffa på nån som har sån nära relation till sin bror som jag..å de tror jag att ingen som jag känner de..å världens bästa pappa som hjälpt mig alltid varit orolig över mig..varit väldigt sträng å jag så irriterad över jag inte fått göra som jag vela men de bara för att du brydde dig för inget skulle hända..jag är pappas flicka..åkt varje sportlov till nån skid ord å åkt slalom å snowboard en hel vecka..spara för vi ska ha råd att åka iväg varje år..å bara umgås..å sen betala körkortet utan dig hade jag inget körkort..å min lilla mamma som skämmer bort mig..fick tusen kronor när jag tog kökortet..gett när jag behövt..å sen gett mig fritt å göra saker som jag inte fick hos pappa..
och så älskar jag min kära jocke såå mycke vi bråkar mycke men vi kan bara inte vara utan varandra...och all hjälp som vi fått av jocke famlij...jag är så tacksam över de...å mina vänner som är kvar..som får mig att skratta å må bra...
jag älskar er allihopa<3
Sitter nu å väntar på att melodifestivalen ska börja..de är så länge kvar..haha..ha bunkra upp mig med godis..kankske få va med om naken chock..haha..
nää tänkte vara social med jocke nu..
pussen <3

Kommentarer
* K Y S S A R

I know :O det är helt sjukt hur länge det är kvar egentligen! Fan också! =/ jag har inte heller festat med dem på länge, inte emma iaf :P

2009-02-07 @ 18:49:44
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!